.: Jag orkade runt! :.

Japp! Då tog man sig runt då. Och överlevde. :-D

Jag pratar om blodomloppet, förstås. I torsdags. Ja, i värsta högsommarvärmen och med stukad fot. Det ni!

Utan att ha tränat eller sprungit en meter innan, förutom till bussen (alltid-i-sista-minuten-tjejen), så klarade jag av att ta mig runt de 5 km på 35 min. Det känner jag mig ganska nöjd med. Och jag sprang/joggade faktiskt hela tiden. Utom första halva kilometern, då det var trafikstockning. Smockat med folk och man fick småjogga på stället för att hålla igång flåset.

Så här röd i fejset var jag efteråt:
image103

...och glad! :-D
image21

Det bästa till sist - picknicken:
image20

Jag åt så jag höll på att spricka. Mmm - gott! Sen gick jag och arbetskompisen hela långa vägen från Djurgårdsbrunn till djurgårdsfärjan. Motion i massor blev det denna dag! *nöjd*

Kommentarer
Postat av: Nadja själv

testar att skriva kommentar från jobbet...

2007-10-03 @ 12:54:12
Postat av: Nadja hemma

testar kommentar hemifrån...

2007-10-04 @ 22:12:41
Postat av: Nadja hemma

testar igen...

2007-11-09 @ 03:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0