.: Kärlek :.

Det här gänget mötte mig i dörren efter min tvådagars konferens...

image110

...med glittrande ögon och lyriska över att mamma äntligen har kommit hem igen, så räckte de över sina presenter till sin gamla busmamma. Denna välkomstkommitté gjorde mig så varm om hjärtat. Insåg att jag faktiskt hade saknat de små kärleksmonster en hel del... 

Och gissa om detta gratulationskort gjorde mig än mer gråtmild? Det är kärlek!
image111

Min underbara dotters egen-komponerade kort. Det ÄR verkligen kärlek!

Måste även få passa på att berömma henne för hennes kreativitet. Hon skriver och skriver och skriver. Hela dagarna i ända.
Nu har hon fått för sig att vi ska ha loppis och har skrivit ihop en hel hög med lappar som hon ska sätta upp i området.
Exempel på en av hennes reklam-blad:
image112

Är det inte underbart?

(ett förtydligande för den som inte förstår vad den 20.9.mars betyder. Den 29:e mars förstås! Helt solklart, tycker en helt opartisk busmamma)

Tillägg: Ovanstående inlägg skrev jag för två dagar sedan, men så plötsligt hände nåt, blogg.se fick spunk... eller egentligen var det bara nån uppgradering till en ny plattform... som tydligen inte har lyckats. Så nu, två dar senare, är de tillbaka på ruta ett igen. Men äntligen kan man iallafall logga in...

Därför kommer publiceringen av detta blogginlägg alldeles ypperligt lägligt för att samtidigt hylla min alldeles egna härligt obstinata underbara och envisa dotter som fyller 7 år imorgon. Tänk att det har gått hela 7 år sedan man gick där och vankade som en anka och undrade varför den där marsianen i magen inte behagade komma på utsatt datum. Hon höll oss på halster ända till den 2 april, men visst var hon väl värd att vänta på, den vackraste lilla baby man kunde tänka sig!

Puss på dig min älskade unge och grattis på 7-årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä, det har inte gått så bra att kommentera i din blogg heller:-( Och du som klagade på att min blogg var seg!
Söta Sunniva-tänk så stor hon blivit! Hipp hipp hurra från mig.
Kram Camilla

2008-04-01 @ 19:48:12
Postat av: Malin - lilla Bus

Äntligen funkar blogg.se, skrev ett långt inlägg på din förra blogg som bara försvann, gjorde om det och det försvann igen, blev arg och tänkte aldrig skriva igen , men nu har det gått över. Riktigt söta texter från S! :) Kram

2008-04-02 @ 17:44:30
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Helene

Då gissar jag att vi får passa på att gratta er båda!!!

Kram från oss

2008-04-02 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0