.: TACK! :.

Ett inlägg som jag borde ha skrivit för länge sedan...

I oktober träffade jag mina f.d jobbarkompisar på restaurangen Grogg på söder. Jag blev avtackad för min tid på Sös (kan ni fatta att jag har jobbat på Sös/Nacka Sjh i sammalagt 19 år??? Jag kan ju inte ha varit äldre än typ 7 när jag började ;-)) och även bjuden på en fantastiskt god middag. Det var ett kärt återseende. Mina arbetskamrater på Sös är ett otroligt härligt gäng och jag saknar dem verkligen. Vi har upplevt en del tillsammans, både skratt och tårar. Jag kommer alltid att minnas en av de mest känslosamma stunder som jag har varit med om och det var när vi fick besked om Mariannes bortgång. Men jag kommer också att minnas många roliga fikapauser med hetsiga diskussioner och glada skratt. Därför kommer ni alltid att finnas i mitt hjärta. Ni är underbara!

Så här fina presenter fick jag...



Och så den ljuvliga buketten...


Sedan till det kusliga i det hela. Ingen av mina gamla arbetskompisar har varit på mitt nya jobb men ändå så har de valt ett kort till mig på samma motiv som den tavla som hänger i mitt nuvarande arbetsrum... visst är det lite skumt?


TACK mina goa vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0