.: Himlen har fått en ängel :.

Himlen har fått en ängel... en varm och kärleksfull mamma-ängel. Ta väl hand om henne däruppe!

Igårkväll avled min underbara arbetskamrat Marianne.
Hon blev 44 år och lämnad efter sig man och tre små barn.

Jag skulle kunna skriva så många vackra ord och fina saker om Marianne, men jag tror att ni alla förstår ändå hur mycket jag höll av henne...

Vila i frid, Marianne!



Är det sant att Du är borta

Är det sant att Du är död

Du som ville oss det bästa

Du som var vårt kära stöd

-Hjalmar Gullberg-


Kommentarer
Postat av: Camilla

*kramar om*

2008-01-07 @ 20:30:40
Postat av: Malin

Huga!
Svårt att förstå att allt har en mening i detta läge...
Bu!
Kram kram kram kram och ännu fler kramar till hennes familj!

2008-01-07 @ 23:01:48
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Busmamman

Och vet ni vad? I måndags morse vaknade jag och det första jag tänkte på var Marianne, samtidigt som jag reagerade på tystnaden här hemma. Det brukar aldrig vara sååå tyst och lugnt som det var just igårmorse, det va så man kunde höra en knappnål falla. Jag ligger bara rakt upp o ner i flera minuter och lyssnar, känner och tänker på Marianne (då vet jag ännu inte att hon gick bort kvällen innan)... det var som en förnimmelse - jag kände hennes närvaro! Så klart och så fantastiskt!

2008-01-08 @ 01:08:33
URL: http://busmammans.blogg.se/
Postat av: jess med alla barnen

Å nej - jag hoppas hon fick träffa barnen och dom henne, massor under julen - jag har tänkt så mycket på just din Marianne!

Stor kram!!

2008-01-08 @ 10:45:03
Postat av: Pyret

Skänker både dig och hennes familj varma tankar.

Kram!

2008-01-08 @ 16:38:42
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: sandra

Åh fy så tråkigt och så ledsamt. Jag beklagar verkligen. Igår dog även min svägerskas bebis i v 40 i magen. Så orättvist och tragiskt.
Så kanske denna ängla mamman tar hand om denna ängla bebis . . . .

2008-01-09 @ 17:01:17
URL: http://sandrasfamily.blogg.se
Postat av: Helene

Vad kan man säga...så orättvist och oacceptabelt då det sker så här, utan urskiljning på något vis...
Ta hand om dig Nadja och jag sänder även tankar till Marianne och hennes familj.

Kram

2008-01-09 @ 21:41:50
Postat av: Lena Zarouki

Hej! Marianne och jag var arbetskamrater några år innan hon bytte jobb.Jag och min familj är förtvivlade över detta att hon blev sjuk, hon var verkligen en underbar person. Saknanden är stor.

Lena Z

2008-02-04 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0