.: Nostalgi :.

Vid den här tidpunkten för två år sedan hade jag inte riktigt kunnat ana att jag skulle bli mamma igen för fjärde gången inom det närmsta dygnet...
... dessutom var jag nog ganska less på väntan vid det läget, då jag hade gått 5 dar över tiden.

Så här skrev jag i ett dagboksinlägg den 7 jan -06: till dagboksinlägget


Men kom gjorde hon, vår nu blivande 2-åring, och det redan kl 03.22 på natten den 11 januari!

Tänk att det redan har gått 2 år! 

Det är ju först imorgon som den stora dagen infaller...
... men då är det dags för busmamman att ta tag i jobbeländet igen och buspappan får vabba istället, så jag misstänker att inget bloggande hinns med...

Därför vill jag redan nu säga, trots att vår sista lilla dotter kom helt oplanerat och lite chockartat så har jag aldrig någonsin känt så mycket glädje och lycka som jag gjort sedan hon kom in i vårt liv. En riktig liten glädjespridare är hon, vårt lilla hjärta!

Tänk bara när hon kommer till en och säger "Aj jo la - äskar dej mamma" (översättning: I love you - älskar dig, mamma). Då smälter ett busmammas hjärta, det kan jag lova! 

Här kan ni se en halv-färdig hemsida (som aldrig lär bli helt färdig heller) för vår lilla bebbe då det begav sig: I väntan på bebis (och den allra första bilden på en nykläckt liten S)

Grattis min älskling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis grattis från mig med! Tänk att det redan gått 2 år!!!! Jösses, man är gammal helt enkelt..

Kram

2008-01-10 @ 20:33:02
Postat av: Malin

Å gu va tiden går, 2 år! Dina nya grannar fick en pojke förresten. Kanske ska han heta Dennis. Kram

2008-01-11 @ 08:19:11
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Emelie

HIpp Hipp Hurra för Sindra idag!!
Charlie skickar massor av grattispussar och jag hoppas att ni får en fin tvåårsdag där hemma.
Kram!

2008-01-11 @ 08:23:01
Postat av: Vera

Grattis på födelsedagen lilla S.
Hoppas ni kryar på er och att det blir en härlig födelsedag!
kram från Vera och lilla J

2008-01-11 @ 08:58:53
URL: http://mat.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Grattis önskar vi också! Hoppas att 2-årsdagen har varit till belåtenhet!

Maria o Jacob

2008-01-11 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0