.: Tidsbrist :.

Det enda jag gör för tillfället är jobbar jobbar jobbar, känns det som. Förutom att sova, äta och bajsa förstås, precis som bebisar gör. Men det kanske man inte berättar om som vuxen? Jaja, nu gjorde jag det iallafall.

Så pga tidsbristen hinns det inte med något bloggande. Bara så ni vet!

Inte heller hinner jag kika in på mina favoritbloggar i den utsträckning som jag önskar. Men, då jag väl tar mig lite tid att göra det-icke-tillåtna-på-arbetstid-och-därför-görs-det-nattetid, alltså läsa bloggar, så inser jag att , herremingud, va alla andra skriver till höger och vänster... jag hinner ju inte ens läsa allt, hur gärna jag än vill. Samtidigt blir jag lite avis, vill ju oxå hinna blogga ju.

Så fort jag bara får lite tid över ska jag kika in på alla mina vänner och bekantas bloggar och förhoppningsvis även hinna med ett och annat eget blogginlägg... vilket år som helst. 

Till dess - pussar och kramar till er alla (trots dessa tider utan bacillusker, för i cyberspace förekommer inga såna små elakingar... bara andra konstiga virusar men de kommer inte med pussarna, jag lovar)!
 

Kommentarer
Postat av: Malin - lilla Bus.

Men vaddå, bajsar du????

Är hemma från Åre nu, vi har det som en sommarstuga (vinterstuga) åker så fort vi kan, nästan varannan helg under skidsässongen. Tar bara 2,5tim från dörr till dörr med flyg!
Kram

2008-01-18 @ 00:08:57
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Helene

Hehe, ja det undrar jag med???
Själv håller jag aldrig på med sånt och om jag någon gång skulle så luktar det hallon...man är väl kvinna...*s*

Du hann ju faktiskt med ett inlägg...vardag är ju vardag oavsett liksom..

Kalas här imorgon för ett stort litet skrot som fyllde år igår...*ler*
Kram

2008-01-18 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0