.: Shoppat loss :.

Jaha... då har man än en gång fallit för ha-begäret. Och den här gången har jag shoppat loss rejält. Förutom 5 märkesplagg på outleten i Mölnvik i helgen så blev denna underbara kreaktion min idag då jag budade in den på tradera...


Tänker inte säga till vilket pris dock... huvva, jag har väl aldrig lagt ut så mycket pengar på ett plagg tidigare... men ibland är ha-begäret väldigt starkt och den här VILLE JAG BARA HA! 

Och innan ni säger något... ja, jag vet att den inte kommer se så där snygg ut på mig som den gör på den där kroppen.

Kommentarer
Postat av: Malin - lilla Bus

Skitsnygg!!! Men hur kan du köpa nåt utan att prova? Skulle aldrig våga.

Kram

2008-07-02 @ 22:46:24
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Camilla N

Malin! prova kläder utan att prova?? Menar du att du inte köper "oprovade" kläder???? jag hatar verkligen provrum! (men det klart-du har ju strumbyxor när du provar bikinis så det klart du inte köper oprovat..)Fniss

Jättefin klänning Nadja men jag blir lite nervös över att den kanske är liiiiiiiiite kort???? men en skönhet klär i allt heter det ju....



Kram

2008-07-03 @ 23:06:55
Postat av: Camilla igen!

Jag menar KÖPA kläder utan att prova förstås...och kära nån vad jag upprepade mig.....

Sorry!

2008-07-03 @ 23:08:13
Postat av: Elliz

Tunikan var supersnygg och kommer sitta jättefint på dig!

Ibland måste man få unna sig saker även om de kostar lite "för" mycket. Dessutom har du ju nytt jobb med bättre lön nu så då tycker jag absolut att du är värd den :)

2008-07-05 @ 20:30:00
URL: http://ellizzen.blogspot.com
Postat av: ..:: Jenny ::..

Jättefin var den ;)

2008-07-08 @ 21:08:00
URL: http://passionsfrukter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0