.: En försmak av nya jobbet :.

Efter två dagar på nya jobbet, för att bli lite uppdaterad om vad som komma skall, så är jag fullproppad med nya begrepp...

Det är lönearter, ersättningsgrupper, förmånsgrupper, ackulatorer, skatter och avgifter, palett, procentsatser, poänglöner, PO-pålägg, PO-påslag... po, po, po, en jäkla massa PO!

...och så lite rapporter hit och rapporter dit förstås...

Jag är mätt... f'låt matt! Och hur 17 ska jag få allt detta att stanna i mitt huvud tills jag börjar i augusti? Det kommer troligtvis att rinna ur min hjärna tillsammans med all svett när jag ligger och glassar på stranden i sommar.


Kommentarer
Postat av: Pyret

Det är märkligt varje gång jag börjar på ett nytt jobb. Allting är hebreiska och den sociala biten är ännu värre. Men vips så är jag på banan igen och allt känns kul! Du kommer dit!

2008-06-26 @ 00:27:22
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Malin - lilla Bus

Ola la, Så chict, Pink lady!



Po´na kommer du klara galant, herregu du har ju värsta IQ´t ju!



Sommarkram

2008-06-26 @ 13:07:23
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Emelie

Äsch, det där grejar du, det tar ett par månader sen är du så inkörd at du känner dig som värsta veteranen! :)

Saknar att ses, hoppas det blir snart igen.

Kram.

2008-06-26 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0