.: Yasuragi :.

Jag hade tänkt skriva ett och annat inlägg om något helt annat, men då blogg.se nyss var helt ur funktion så får jag spara dessa till en annan dag.

För nu ska jag först lägga barn och sen packa, för imorgon bär det av till Hasseludden Yasuragi och konferens genom jobbet.

Två dagar i paradiset och så ska jag dessutom få bo som en prinsessa i en lyxsvit!

Det här är en guldpresent för en stackars sliten busmamma som fyller hundra år eller nåt på fredag...

(och tack till världens bästa Camilla som ordnar sån lyx för mig)


Kommentarer
Postat av: Camilla

VÄLKOMMEN!!!!!!!!!!!!!

2008-03-26 @ 22:03:58
Postat av: Malin - lilla Bus

Å va skönt!!! Ska oxå ta mig i kragen å ta mig dit nån da. Njuuut!

2008-03-27 @ 16:49:37
URL: http://www.malinschultz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0