.: Kärt besök och gamla minnen :.

Idag fick vi härligt besök av gamla vänner som vi träffar allt för sällan nu för tiden. Men så är det ju när man skaffar barn och familj. Dock har vi förgyllt ett antal fester tillsammans då under den gamla goda tiden. Därför kom vi så klart in på gamla minnen och inspekterade lite foton från fornstora dar.

Här kommer ett litet axplock från våra vilda ungdomsfester...
  


Och har ni sett vilka fler som fanns med i min fotogömma (jodå, ni var oxå med på den omtalade tjejfesten 2003 med mycket skaldjur och en massa tjejsnack... Puss på er, M & C):
 


Oups, även den lilla lila saken lyckades visst fastna på bild  
(och du Malin, jag tror minsann att du matchade den i din lila top )...
 


Och så ett foto från en fest för inte allt för länge sedan på mig och mitt besök från idag...



TACK för att ni finns, tjejer!

Kommentarer
Postat av: Camilla N

Det var några kilon och några ton hår sen,,,,jösses va kul!

Och naturligtvis så är det en vinflaska man står och håller i....tur att nått är sig likt:-)

Kram på sig

2009-01-07 @ 22:27:13
URL: http://rokfrirokare.dinstudio.se/
Postat av: leffewillgot

Iii, vilken tantfrilla jag hade!

Nu vill jag ha en repris på tjejfesten! Jag kan matcha den lila igen om du vill ;)

Kramilam!

2009-01-09 @ 13:19:24
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Camilla N

Jag kan köpa taxfree sprit till partyt:-)



2009-01-09 @ 23:16:32
URL: http://rokfrirokare.dinstudio.se/
Postat av: Minna

Ja en repris vore inte helt fel :-) Det var ju några år sen det där!

Kram

2009-01-18 @ 22:43:33
Postat av: Minna

Ja en repris vore inte helt fel :-) Det var ju ett tag sen det där!

Kram

2009-01-18 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0