.: Puhh... :.

Jag har varit rätt stressad ett tag, över en uppgift som jag har haft framför mig på jobbet. Men nu är den över, tack o lov. För i fredags stod jag i landstingsalen framför 80 pers och pratade om utdata- och statistikarbetet som vi har startat på vår avdelning. 

Shit, vad det är jobbigt med scenskräck. Jag hade tusen gången hellre gått till gynekologen eller legat i tandläkarstolen, typ 100 gånger om, än att utsätta mig för sådana prövningar.

Men det gick nog rätt bra ändå. I alla fall när tekniken äntligen började fungera och rundgången i högtalarsystem hade tystnat. Det är inte lätt när man var uppjagad redan innan. Och hade man inte varit det innan så blev man ju garanterat det då.

Men jag överlevde det här med. Typ.


Ikväll har jag varit i Åsö Gymnasium och lyssnat på den här damen. LCHF stod på agendan och Dr Annika Dahlqvist pratade i 3 timmar inför en fullsatt aula med entusiastisk publik. Det ger ju lite perspektiv på min prestation från i fredags. ;-)

Nu ska jag krypa till kojs och förbereda mitt sinne för en kommande LCHF-kost (igen)... och den socker-abstinens som det lär bli...

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: camilla n

du kommer väl på lördag?? har skickat massa mail till din hotmail (har ingen annan)...nåja, all mat är klar så ta gärna med frukt el. snacks.

Kram kram

2009-05-12 @ 22:39:30
URL: http://camillanord.blogspot.com
Postat av: Veronica m Edvin

Lycka till med din nystart med LCHF!

Jag var och lyssnade på Ola Lauritzon för några månader sen och det var också väldigt inspirerande.



Jag är för övrigt inte avundsjuk alls på ditt lilla framträdande, jag hatar verkligen sånt. Men otroligt bra jobbat av dig!!!

2009-05-13 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0