.: Mobilkrasch :.

Busmamman och tekniska prylar är inte riktigt överens längre. Först en dator, sedan två jobbmobiler och så nu... min egen privata nokiamobil. Kaputt. Slut. Finito.

Det är så frustrerande. Alla sparade telefonnr är borta. Inga viktiga sms finns kvar. Jag ger upp. Varför litar man blint på tekniken? Varför SKRIVER man inte ner viktiga data om något oförutsett händer?

Så därför. En uppmaning till alla som har min e-postadress eller mitt mobilnr kvar - Snälla, skicka era mobilnummer till mig igen!

Kommentarer
Postat av: Malin o Nova

Tack!

Den tjejmiddan kommer jag gärna på ;)..

Ses på söndag :)

2009-12-11 @ 21:39:30
URL: http://malinschultz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0