.: Rolig leksak :.

Som jag har skrivit om tidigare har jag en önskan om att få lite mer ordning och reda i mitt eget kaos. Och för att få ordning på alla miljoner laddarsladdar som det kryllar av här hemma har jag nu tagit fasta på förvaringsdrottningens tips och skaffat mig en egen DYMO.

 
Men den här investeringen var tydligen inte enbart en investering för ordningen i hemmet, för efter en dag på jobbet och barnen ensamma hemma så var den första kassetten med märkband slut och jag hittar en massa små budskap när jag kommer hem...
 
En fantastiskt rolig leksak!
 

Kommentarer
Postat av: Förvaringsdrottningen

Vilken rolig sidoeffekt! Och så kul att du har haft nytta av mitt tips! Kram

2015-07-17 @ 12:53:12
URL: http://www.forvaringsdrottningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0