.: Ute på nya äventyr :.

Resan till Säffle blev en underbar mys- och rekreationshelg, som kommer leva kvar i minnet länge. Det var god mat å dryck, mycket skratt blandat med allvar, och så långpromenad, yoga och meditation. Sen så har jag lärt mig att spå i kaffesump, det är inte så illa.

Nu, några dagar senare, så sitter jag på ett tåg med rödgråtna ögon på väg till Göteborg. Livet kom ikapp och gav mig en käftsmäll. Men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva? Det är bara att hänga på och hålla i sig i livets bergodalbana, som en av mina bästa vänner brukar säga. 

Och faktisk. Efter ett dygns gråtande kan jag också se det goda i livet. Nu väntar två inspirerande dagar med tre härliga kollegor. Och sen så har jag ju en hotellnatt att se fram emot.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0