.: Idolfinalen i bilder :.

Busmamman med dotter på väg till Globen. Oj så mejkade vi är... men glada. :-)

image24image28


Maries första uppträdande

image26


Marie på monitorn

image29


Marie och Jihde

image32


Tyvärr fick jag inga bra bilder på Amanda, men här kommer ett suddigt bevis på hennes bästa framträdande under kvällen, Suspicious minds. Håll till godo!

image30


Marie i finallåten

image31


Marie och Jihde på monitorn

image33


Nu är det slut på första akten och väntan börjar...

image36


Och här är vårt sällskap för kvällen, dotterns kompis med mamma - Idolfans är vi allihopa!

image34


Och så avslutar jag med ett par trötta men glada tjejer som, trots glitter och glamour, tyckte att Julkul i Globen förra året ändå va ett strå vassare än Idolfinal...

image35

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad härligt! jag är jätteglad för att Marie vann, hoppas ni också kände så igår och att dottern är nöjd med Idol.
Synd för de mindre fansen att det går så sent, tycker att era små var tappra som orkade hålla sig vakna, jag var bängtrött. Kram!

2007-12-08 @ 20:10:04
Postat av: Malin

Vet inte om jag vågar erkänna detta: Jag vet inte vem någon är på bilderna förutom du å din sötnosa. Borde jag börja titta på tv? Idol, que?

2007-12-08 @ 21:22:14
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Malin

Du förresten, jag menade att kalles banankaviar är god. Så smaka inte! (När började kaviar bli hälsosamt?...)

2007-12-10 @ 22:09:29
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Maria

Hej Nadja!

Halkade in på din blogg! Wow vad kul att vara på Idolfinalen i Globen! Bra att Marie vann! Tappra små flickor som orkade hela showen oxå!

Trist att läsa om tråkigheterna längre ned... Hoppas att ni kan ta er igenom detta på bästa sätt och att du orkar och mår så bra du kan!
Stor kram från Maria (m Jacob)

2007-12-11 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0