.: busmamman som liten :.

I helgen var vi hos syster-yster som fyllt år. Man ska ju inte tala om en dams ålder och syrran blir väl helsur om jag avslöjar den här, så jag låter bli att säga de magiska siffrorna. Men, för er som kan räkna kan jag ge en ledtråd, hon har ett år kvar till halva 100... *s* Inga högre matematik-kurser krävdes det här. Det va en enkel ekvation, jag vet. Nu får jag väl bastning av syrran om hon läser...

Det jag egentligen ville komma till är att när vi var hos syster-yster i lördags så fick vi ta del av ett bildspel med riktigt gamla foton som hon hade fått på dvd av en släkting. Och på några av dessa gamla foton från stenåldern, då busmamman var barn, så syntes en liten busmamma som baby.

70-talist javisst! :-D

image101
image102

Lite smårolig som man är så kläcker jag till sambon: "Tänk vilken sötnos jag var som liten, till skillnad mot idag"

Till svar fick jag, och bli inte chockade nu, "jamen, det är du ju fortfarande..."

Haha... Undra va han vill ha nu'rå??? (man är ju inte direkt bortskämd med sådana komplimanger...)

Kommentarer
Postat av: Pyret

Tycker du är lik dig!

En sådan barnstol som du sitter i hade jag med, eller har, den står i förrådet med ett stort Pyret målat på ryggstödet och mina fossingar avmålade på fotplankan :D.

2008-02-04 @ 12:55:30
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Elliz

Vilka söta bilder :D
Vi kollade på alla hemma hos mamma nu i jul och det var skoj att se lite bilder från då min mor var ung. Hoppas allt är bra med dig och familjen!
Kramar

2008-02-06 @ 19:17:58
URL: http://ellizzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0