.: ESC - semifinal 1 :.

Me like: Montenegro, Belarus, Turkey, Iceland and Finland.

Jag gör ingen djupare analys av låtarna utan konstaterar bara att jag gillar låtar där man hör vad de sjunger eller att de är trallvänliga. Inga krusiduller.

Sedan gillade jag mellanakten, särskilt trumslagarpojkarna, men inte programledarna. Gapiga och klängiga, iaf den manliga. Verkar han inte lite väl tänd på henne, den modellande catwalk-bruden???

Men han i greenroom, Dmitry... eller nåt sånt, vilken goding! (fast man hör ju inte mycket av vad han säger... men å andra sidan, så behövs det inte :D).
 

Meningarna ovan skrev jag innan röstningen var avslutad och nu är det ju bara att gratulera, jag hade 3 rätt av 5. :-)
 
Kul att Sverige gick vidare till Final!

Och på torsdag håller jag tummarna för Norge.


Kommentarer
Postat av: Veronica m Edvin

Me also like Iceland! Och sen tyckte både jag och D att Schweiz hade en hyfsat bra låt, i alla fall musiken.



Jag har inte riktigt förstått hetsen kring Norge, tycker att den låten är rätt trist faktiskt. Men vi får väl se imorron hur det går!

2009-05-13 @ 22:01:32
Postat av: Veronica m Edvin

Me also like Iceland! Och sen tyckte både jag och D att Schweiz hade en hyfsat bra låt, i alla fall musiken.



Jag har inte riktigt förstått hetsen kring Norge, tycker att den låten är rätt trist faktiskt. Men vi får väl se imorron hur det går!

2009-05-13 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0