.: Forever young? :.

En sak som jag har reflekterat över är att jag under hela mitt yrkesverksamma liv alltid har varit den som dragit ner medelåldern på min arbetsplats. Då, en gång på mitten av 90-talet, då jag arbetade som gruppchef för Kundreskontran så var det kanske inte så konstigt att mina fjuttiga 25 år på nacken drog ner medeltalet rejält i gruppen... men så blir fallet även den här gången. Yngst på avdelningen! :D

Mina blivande arbetskamrater är alla födda nån gång under 50-talet medan jag kommer som en ung spoling född -70. ;)

Jag undrar när det vänder? För jag menar, det måste ju vända nån gång... eller...?

/busmamman - evigt ung!


Kommentarer
Postat av: Camilla N

Kan nog säga att jag själv drog upp medelåldern på mitt "sommarjobb" iallafall:-) Många unga är det....(bland personalen alltså!!!) haha...



Ha det gott!

Kram

2008-06-26 @ 17:48:40
Postat av: Annelie

Jag jobbar som sjuksköterska :-)

2008-06-26 @ 17:58:03
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Malin - lilla Bus

Jo, när man tänker på det så borde det ju ändras... På min arbetsplats (här hemma vid min dator) är jag alltid medelålders eftersom det bara är jag som jobbar där :) Känns lite tantigt, vill oxå va ung som du!

2008-06-27 @ 15:19:11
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Helene

Men Nadja, det är ju för att du är ung!

Såklart!

Du kommer vara yngst länge till...



Själv är jag nog rätt medelålders...ler

2008-06-29 @ 06:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0