.: Heja Norge :.

I rättvisans namn så måste jag ju även kommentera ESC Semifinal 2, även om jag missade stora delar av den pga trötthet. Jag sov till och från framför TV:n och lyssnade väl inte så där till hundra procent på alla bidrag.

Men av de jag lyssnade på så gillade jag i alla fall bidragen från Polen (hon påminde om Camilla Läckberg, tycker jag), Danmark (en Ronan Keaton-wannabe) och Grekland (men va sjutton höll han på med på scenen, var det ett gympapass med höga benhopp?).

Av dessa 3 så fick jag 2 rätt, inte så illa. Men. Sist men inte minst, så gick förstås min personliga favorit Alexander Rybak vidare. Tjohoo! (jo Veronica, Norge ÄR bra, så det så ;-)

Kul att hela Norden är representerade i ESC's Grand Finale. Så nåt bra i musikväg kan vi tydligen göra. ;-)

Ikväll säger jag bara: Heja Norge!!!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag brukar se och vara insatt, men i år är det kalas för hela slanten i morgon och jag har varit helt upptagen med annat. Får se om jag ens har tid att se finalen ikväll!

2009-05-16 @ 17:38:53
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: camilla

Stort tack för igår! Och tänk att rätt låt äntligen vann:-)

Maila mig min mailadress så ska jag skicka några (suddiga) bilder....

Kram

2009-05-17 @ 17:07:04
URL: http://camillanord.blogspot.com
Postat av: Veronica m Edvin

Haha, ja du får en ros av mig för att du gissade rätt. Eurovision är INTE min grej alltså, men däremot har jag gissat rätt på den svenska vinnaren i flera år. Så jag håller mig till det jag kan ;-)



Jag gillade Lapidus första bok så jag tror att jag kommer att gilla "Aldrig fucka upp" också. Men som sagt, jag har annat som väntar innan jag tar itu med den nya listan.



Kram på dig!

2009-05-20 @ 11:19:34
URL: http://exanimo.wordpress.com
Postat av: Helene

Nu du, nadja,tycker jag det börjar bli dags för lite uppdatering så jag har något att läsa när jag tittar in här nästan varje dag.

Fast jag vet, man är lite periodare vad det gäller blogginlägg...



Kram

2009-08-07 @ 21:58:38
URL: http://www.skrotlivet.blogspot.com
Postat av: Emelie

Nä vet du vad, nu börjar det bli dags för en uppdatering va? :) Jag vill veta vad som händer med er....snart är det ladies!! :))

2009-08-13 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0