.: Slut på lata dagar med Bullen :.

Men herregud, hur fort kan två veckor gå egentligen? Min semester är redan slut imorrn. Så nu är det dax för allvar igen.

Det har varit lata dagar, barnen och jag har inte gjort särskilt mycket. Fast vi har passat en massa djur. Syrrans katt och exets katt och så lite hästar... men den bästa passningen har varit att få ha Bullen här hemma hos oss.





En sån liten goding så jag vet inte vad. Hur lugn som helst, och skäller gör han inte heller. Han har varit en liten ängel att få rå om i en vecka. Jag har nog blivit kär. Och på fredag kommer hans matte hem från Grekland och vill ha honom tillbaka.

Jag kom på en lite busig idé som jag föreslog för barnen. Att vi skulle kidnappa honom och säga till hans matte att han hade rymt... Men se det gick inte, mina busbarn är inte så busiga som jag trodde, för "Åh nej, så fååår man inte göra, mamma!" 

Nu ska jag njuta av min sista semesterdag för den här perioden, plus lite fix inför jobbstarten.
Vi hörs bloggen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0