.: En liten kusin :.

Kl 00.38 kom en liten flicka till världen. Hon har mycket hår å e knubbig å fin! (allt enligt den nyblivna mammans utsago)

Svägerskan har kämpat tappert, all kred till henne. Du är en kämpe M! 

Dessutom verkar den här lill-kusinen brås på mig (busmamman) utan att egentligen ha några biologiska arvsband. För denna lilla krabat verkade trivas i magen så till den milda grad att man till sist fick dra ut henne med sugklocka (me too). Lägg därmed till hårsvallet (gissa vem som såg ut som ett troll när hon föddes?) och knubbigheten (japp! *nickar och pekar på mig själv*) så har ni busmamman i en ny förpackning!

Och sen förstås, icke att förglömma, kom hon ju på självaste nobeldagen. Ett litet geni, med andra ord... *harkel* jo, jag vet jag kan räkna upp hur många likheter som helst...



Stort stort grattis till M & A!

Kommentarer
Postat av: LeffeWillgot

Ha ha, så nu finns det två Nadjor! Hälsa M!

Tack för att ni gick med i Iktyos-föreningen!

Kram

2008-12-11 @ 09:16:25
URL: http://www.malinschultz.se
Postat av: Ann

Låter som en underbar bebis, med andra ord! Ditter själv och firar får tjejs enveckasdag med henne på axeln. :) Fullkomligt underbar, förståss!

2008-12-16 @ 22:19:14
URL: http://annser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0