.: Influensa och 50-tal :.

Det är synd om mig. Jag är så sjuk, så sjuk. Jag har åkt på influensan from hell.

Senaste dygnet har varit rena nära-döden-upplevelsen. Tänk att man kan må så himla dåligt av en vanlig influensa. Har haft närmare 40 graders feber och halsont... eller halsont å halsont, det är snarare knivar som har bosatt sig i min strupe. Särskilt då jag har försökt svälja. Och svälja måste man emellanåt, åtminstone för att få i sig någon vätska ö h t.

Tack o lov att man får ha barnen på dagis när man själv är sjuk. Jag hade aldrig grejat att ha dem hemma i mitt tillstånd. Dessutom har mina barn världens bästa farmor (jag vet, jag har sagt det förr), som har hämtat från dagis och fixat så att de har fått i sig middag. Jag är lyckligt lottad.

Sen går det ju över. Det gör det ju. Alltid något man kan trösta sig med när man är mitt uppe i eländet. Nu har jag faktiskt piggnat till så pass att jag orkar sitta vid datorn och strax bär det av in till en efterlängtad dusch.

Men nu till en fråga till er läsare. Kan ni tipsa mig om en fiffig outfit á la 50-tal?

Vi ska till Finland nästa helg på 40-årsskiva (om nu inte resten av familjen ligger däckad då) och temat är 50-tal. Så kom igen nu och hjälp mig komma på vad jag ska ta på mig!!!

Nu väntar duschen.


Kommentarer
Postat av: Malin - lilla Bus.

Stackare! Men jag vet att du e bättre för du drack vin i lördags ;) Hm kläder... tänk GREASE! Iiihhaa! Gu vicken kul fest det kommer bli!

2008-03-02 @ 22:57:17
URL: http://www.malinschultz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0