.: Historiskt ögonblick :.

Kärlek. Så kan jag sammanfatta dagen idag. En fantastiskt dag där jag har fått delta i två människors personliga högtid samtidigt som jag har varit med om något historiskt.

Jag är så otroligt glad och stolt över att ha fått vara med när min kära vän Mia äntligen fick sitt livs kärlek i Katarina Kyrka. En fin cermoni med ett härligt annorlunda brudpar. De strålade ikapp och var så vackra ihop.
Och nu har Katarina Kyrka haft sin första samkönade vigsel. Det är stort!


Kommentarer
Postat av: camilla n

det är JÄTTESTORT! Jo, jag har träffat Mia och minns henne väl-en sprudlande kvinna och jag gläjds med henne:-)



Jag gillade också Johannes låt men inte framförandet tyvärr...så gick det som det gick men vi tar ny sats nästa vecka:-)



Per mår bra nu, eller bättre iallfall men en knäpp på näsan att ta det lite lugnare blev det iallafall...

Stor kram

C

2010-02-21 @ 00:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0