.: Dagisinskolning och Halta-Lotta :.

Här hinner man inte skriva mycket... tiden rusar iväg och ettåringens inskolning har redan varat i över en vecka. Det går alldeles utmärkt, hon verkar stormtrivas och är ganska hemtam redan.

image17

Sen har jag lyckas med att stuka foten. Klumpedunsen till busmamma trampade snett vid avstigningen på Skanstulls busshållplats. Låg där och vred mig i plågor... antagligen helt uttittad av alla passagerare på bussen, men just då brydde jag mig föga. Aj, va ont det gjorde och en blå och svullen fot har jag!
Har sen dess linkat runt här hemma och tagit mig fram o tillbaka från dagis haltande, men det blir bättre och bättre... så snart kan jag nog inte tycka synd om mig själv heller längre. ;)

/Halta-Lotta för en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0