.: Globen nästa :.

YES!

Nu VET vi! Jag och dotra får se VÅRA idoler i Globen nästa fredag.

Marie och Amanda var sjukt bra ikväll. Så himla bäst.

Och i brist på Amandas version av Leonard Cohens underbara Hallelujah så får man här hålla till godo med snyggingen BonJovis tolkning... (ínte för att man blir ledsen för det direkt ;-)


Jag har egentligen inte varit så engagerad i Idol tidigare, men eftersom min 6-åring har börjat följa det och att vi har biljetter till finalen nästa fredag så har man ju lite ofrivilligt fått börja intressera sig. Och jag måste säga att den här kvällen har hittills varit den mest nervpirrande utröstningen i min Idol-historia. Dessutom kan jag ikväll säga att RÄTT person åkte ut . I flera veckor har jag upplevt besvikelse efter besvikelse då flera av de bästa kandidaterna åkt. Men nu känner jag mig trots allt ganska nöjd. Och det är Globen nästa för oss.

Så måste jag ju bara få avsluta med en sak - GIRL POWER!!! 

Kommentarer
Postat av: Helene

Och jag håller med, tjejerna var sååååå bra ikväll, fick rysningar då Amanda sjöng...sjukt bra!
Hoppas
ni får kul i globen!

Kram

2007-12-01 @ 09:23:31
Postat av: Camilla

Blir nog en kul kväll i Globen och förmodligen är det de två bästa finalisterna i IDOLs historia. Duktiga tjejer båda två-kvittar vem som vinner! kram

2007-12-02 @ 00:17:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/538/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0