.: Rösta på Terran :.

Jag kan ju inte vara sämre än Malin.

Ikäll är det dax igen. Glitter, glamour och melodifestivalen!

Så här kommer nu en uppmaning till alla mina läsare att rösta på Thérèse Andersson idag.

Inte för att jag har en aning om hur hennes uppträdande kommer att vara eller hur hennes låt låter, utan bara för att hon är hon. En gammal skolkamrat till mig och en härlig människa. Och det lär väl inte vara första gången någon får röster för något annat än låten, eller hur?! Ta bara Christer Sjögren! Hur bra är hans låt egentligen? :-P

Läs mer om Terran här.

Sen ska jag även kika lite extra efter Camilla som är i Linköping och kollar in vår egen favoritschlagerartist!


Kommentarer
Postat av: Pyret

Läste om henne i lokalblaskan :)

2008-02-23 @ 16:24:25
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Busmamman själv

Haha - jag har röstat slut på mobilbatteriet... bara så ni vet alla som eventuellt skickar sms utan att få svar... :-D

2008-02-23 @ 21:48:28
URL: http://busmammans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så underbart kul det var att vara på plats i Linköping! har inte så många fjädrar kvar på boan:-)

Helst hade jag sett att Björn Gustafsson gått till Globen!!!

Nu får vi ladda mobilerna tills Terran tävlar i Kiruna.
Kram

2008-02-24 @ 19:38:18
Postat av: Malin - lilla Bus.

Gu va du e duktig som kan länka till andra i bloggen! Önskar jag hade Hitech-intresse, men inte...
Kram

2008-02-28 @ 14:11:34
URL: http://www.malinschultz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0