.: Bokfynd :.

Jag fyndade lite på Adlibris bokrea. Det här blev det:



Jag lånade Ann Heberleins Det var inte mitt fel  på bibblan alldeles nyligen och hade nästan läst ut den när sista inlämningsdatumet inföll. Men då valde jag att köpa den själv istället eftersom den är så läs- och tankvärd.

Camilla Läckbergs senast deckare Sjöjungfrun har jag ännu inte läst. Det blir en skön avkoppling som omväxling till Anns utredande och utvecklande roman.

Den hemlige kocken är så omtalad så det känns nästan som om jag redan har läst den. Därför blir det intressant att se om jag får några aha-upplevelser. 

Stefan Einhorns Konsten att vara snäll här jag länge tänkt köpa, det har bara inte blivit av... förrän nu. Hoppas jag får tid att ta mig an den snart. 

Pojken som kallades Det av Dave Pelzer fick jag egentligen för flera år sedan i födelsedagspresent (Tack Eva!), tillsammans med de två efterföljande böckerna i samma berättelse. Men så lyckades jag tappa bort den på bussen innan jag hade läst klart, och då kan jag ju liksom inte fortsätta med nästföljande. Därför har jag nu skaffat mig ett nytt exemplar. Jag lovar att vara mer rädd om detta. 

Så nu önskar jag mig själv: Trevlig Läsning!

Kommentarer
Postat av: Veronica & Edvin

Du kommer bli äcklad när du läser Hemlige kocken. Men den var väldigt bra!!

2009-03-16 @ 13:29:36
Postat av: Emla

"Pojken" böckerna har jag allihopa så om du vill fortsätta läsa dem får du gärna låna, men fy så dåligt man mår av dem! :(

2009-03-19 @ 06:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0