.: Mobiluppdatering :.

Min privata mobil är, som jag tidigare skrivit om, kaputt. Det betyder att om ni har försökt nå mig med sms eller samtal, så har det inte funkat.

Nu sedan mellandagsrean har jag dock en ny mobil. Den billigaste jag kunde hitta, som jag betalade kontant helt själv, för pucko-jag hade redan hunnit binda mig för ett abonnemang i 2 år framåt bara en månad innan min mobil kraschade.
Suck! Busmamman gör inga bra affärer.

Hur som haver, jag har fortfarande inte ett enda mobilnummer sparat, för pucko-jag igen, hade ju missat att lägga dem på sim-kortet.

Så nu kommer uppmaningen igen: Snälla, skicka mig ett sms eller mail med ert mobilnummer om ni fortfarande har mitt gamla mobilnummer sparat!

Kommentarer
Postat av: camilla n

God fortsättning på det nya året!

Jag mailar till din hotmailadress då.



Nu åker vi snart till värmen...oj så skönt:-) Ha det gott.

Kramar Camilla

2010-01-05 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0