.: Idag var en bra dag :.

Jag har gått och haft en oro i kroppen ett tag, pga händelser och människor omkring mig. Både för vissa som står mig nära och vissa som jag måste tillbringa tid med.
Men just idag känner jag ett lugn och en tillit att "det ordnar sig" (mitt motto).
Det kanske hänger ihop med den samhörighet jag kände när jag fick skratta tillsammans med närmaste kollegorna på eftermiddagen. Eller nöjdheten över att ha klarat förmiddagens prestation i form av att leda ett möte med röriga deltagare.
Eller så är det bara glädjen över att få små roliga meddelanden av en kär vän.
I vilket fall. Idag så är jag tacksam för att oron har försvunnit. Åtminstone för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0